| Kirjoittaja |
Viesti |
| Mormi |
Lähetetty: 16.06.10 18:12 |
|
|
Liikaa täällä
|
Lume kirjoitti: Nyt on sitten toinen vuosi lukiossa ohi. Vuoden päästä pitäisi valkolakki sitten saada päähän. 
Samoin!!  |
_________________ I'll be your hard luck woman, would you be my hard luck man <3 || HANNA<3 || Irina <3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Lume |
Lähetetty: 17.06.10 10:24 |
|
|
|
Foorumiaddikti
|
| Kylläpä näin kesäloman ensimmäisinä viikkoina on täällä sivustolla ollut hiljaista. Kaikki oikein kunnolla lomalla. |
_________________ Sielunsa silmin |
|
| Takaisin alkuun |
|
| suvi-tuulia |
Lähetetty: 17.06.10 11:44 |
|
|
Foorumiaddikti
|
Mä oon ainakin koittanut nollata tilannetta aika täysin nää viime päivät. Toivottavasi ilmoistakin tulis kesäisiä ;-)
Mulla on huomenna kesäteatterin ensi-ilta. Eilen oli kenraali ja se meni aika hyvin. Nyt vaan innolla odotetaan huomista! |
_________________ rakkaus ei lopu siihen kun aika jättää,
kauniimmin muistoissa elää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Kata;) |
Lähetetty: 28.06.10 14:27 |
|
|
Foorumiaddikti
|
Lähimpä kaverin mukaa tos puol 12 polkemaan Joensuuhun <:
eipä siinä mitään, meidän taidoilla kaverin pyörästä lähti ekassa mäessä poljin irti :D mut se oli jo muunki rikki, mut eeeeiku takas
nii pikkusiskonsa pyörällä sit kitkutti 15km suuntaansa =)
aaa kamala nälkä ku en oo viel mitään syöny tänää :o heräsin joskus vähä ennen 11 ja ei sillo ollu viel nälkä, pitäs saada jotai syötyy ja sit lähtee jonnekki tonne kavereide kanssa nauttimaan tost auringon paisteest (:
ainii ja käytiin tos viime viikolla tampereella (:
särkänniemessä kaks päivää, oli kyl kivaa, paitsi laitteet alko käydä tylsiks, tornado varsinki ku kävin nii monta kertaa siinäki ;o :D
ja linsille Sirun ja ehkä Paukunki kanssa 20päivä =) hihii sitä odotellessa |
_________________ Mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Lume |
Lähetetty: 30.06.10 14:23 |
|
|
|
Foorumiaddikti
|
Aiemmin olen maininnut, että ensimmäinen Irina-keikka minulle olisi Seinäjoella 23.7, eli 18-vuotis syntymäpäivänäni. Mutta otin sitten pienen varaslähdön. Olin viime viikon perjantaina Kauhavalla lentäjien juhannuksessa Irinaa katsomassa. Eli oikeesti kyseessä oli ensimmäinen Irinan keikka minulle. Irinaa olen kuunnellut ja fanittanut viisi vuotta ja nyt vasta eka keikka takana. Aina lähialueilla olleet keikat ovat olleet k18.
Lentäjien juhannuksessa esiintyi myös Danny ja Juha Tapio. Irina esiintyi kello 23.00. Voin kyllä sanoa, että minä nautin joka hetkestä tuolla Irinan keikalla. Lauloin ja tanssin mukana, oli toisessa rivissä hyvin tilaa. Annoin siskolleni kameran, että sain varmasti nautittua joka hetkestä, eikä itse tarvinnut kuvia näppäillä. Sisko sai tosi hyviä kuvia. Oli kyl upea vihdoin kuulla Irinaa myös Livenä ja toivottavasti pian uudelleen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Irina-Fani |
Lähetetty: 07.07.10 17:18 |
|
|
Foorumiaddikti
|
^Oi kivaa !
pitkäst aikaa kirjottelen tänne, en oo oikeen ehtiny olla koneella ja nytki kauhee kiire ku pitäis lähtee siskon kans kesäteatteriin (: |
_________________ "Mitä sä teet tääl ku sähä asut turus?"
- Irina 15.2.08<3
Maailmalle oot vaan joku,
jollekki oot koko maailma<3 ♥ |
|
| Takaisin alkuun |
|
| suvi-tuulia |
Lähetetty: 02.08.10 19:49 |
|
|
Foorumiaddikti
|
Lume kirjoitti: Oli kyl upea vihdoin kuulla Irinaa myös Livenä ja toivottavasti pian uudelleen. Olitko sä Vauhtiajoissa? :-)
Mäkin oon nähnyt Irinan tässä kesän aikana yhden kerran, oltiin porukalla Tampereella silloin kun Pitkää kuumaa kesää kuvattiin. Oli hauskaa! Iiso kiitos vaan Sirulle, Heidille ja Paukulle :-) ♥
Irinan osalta kesällä olis vielä kaksi festaria, kun Jurassic rock ja Jyväskylärock kutsuu. Toivottavasti Hepakin pääsee Jykylään!
Muuten mun kesä on mennyt töissä. Koko heinäkuun painoin kirjastossa duunia +34 asteen lämpötilassa. Ei siinä mitään, kivaa oli ja rahaakin siitä mukavasti tilille tupsahtaa. Tänään olin ostamassa lukiokirjoja, toinen vuosi alkaa jo ensi viikolla... |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Lume |
Lähetetty: 04.08.10 12:34 |
|
|
|
Foorumiaddikti
|
suvi-tuulia kirjoitti: Olitko sä Vauhtiajoissa? 
Vauhtiajot jäivät väliin. Harmittaa aivan valtavasti. Ei ollut minusta kiinni, että olisin mennyt. Ei ollut kyytiä. Tuli sitten vietettyä 18-vuotis syntymäpäivät ihan kotona vain. teoriakokeen kävin aamulla naapuripaikkakunnalla tekemässä hyväksytysti läpi ja sitten maanantaina inssikin meni läpi.
Vitsit enää viikko lomaa jäljellä. Huomenna viel Ruotsiin lähden nuorten tiomilaan. Sieltä tullaan sunnuntaina takaisin, joten loma on lähes ohi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| suvi-tuulia |
Lähetetty: 15.08.10 11:15 |
|
|
Foorumiaddikti
|
Mulla alko lukion kakkosvuosi jo viime viikon torstaina :-) Kevyesti kyllä alkaa koulu, 4 kurssia ekassa jaksossa! Ei siinä muuten mitään, mutta kun on tottunut sellaiseen 7-8 kokeen koeviikkoihin... Nyt on vain 4 koetta, onneksi!
Koulukin oli tosi kiva aloittaa kun tiesi että lauantaina pääsee Jurassiciin katsomaan Irinaa. Oli kyllä kivaa! On noi keikat aina vaan niin huippuja :-) |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Irina-Fani |
Lähetetty: 22.08.10 09:55 |
|
|
Foorumiaddikti
|
| Mulla on yks viikko koulua takana ja se tuntuu jo ikuisuudelta :----D onneks arkea vähän värittää se et meille tuli vaihto-oppilas USAsta asumaan! hihi (: |
_________________ "Mitä sä teet tääl ku sähä asut turus?"
- Irina 15.2.08<3
Maailmalle oot vaan joku,
jollekki oot koko maailma<3 ♥ |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Lume |
Lähetetty: 23.08.10 15:54 |
|
|
|
Foorumiaddikti
|
Meillä alkoi koulu 11. päivä keskiviikkona, että kohta on kaksi viikko koulussa oltu. Opiskeluahan se on ollut tulevia yo-kirjoituksia varten. Eilen pidin sitten koulun alkamisen jälkeen vapaa päivän lukemisesta. Koulun alettua olen pyhittänyt joka päivä vähintään tunnin illalla (klo 21-22) tai kaksi (klo20-22) lukemiseen. 30 päivää ois aikaa lukea ennen kuin ensimmäinen koe tulee nenän eteen. Onneksi minulla on tässä jaksossa vain neljä kurssia, joista kaksi on sellaista joista ei tule koetta (biologian kertauskurssi ja biologian tutkimuskurssi). |
|
| Takaisin alkuun |
|
| suvi-tuulia |
Lähetetty: 26.08.10 10:38 |
|
|
Foorumiaddikti
|
Hohhoijaa, on nää koulun vapaatunnit aika hauskoja :D vois kehittää jotain tekemistä itelleen.
Toi Maija ja Irinan versio Kunnon syystä on kyllä ihan huippu! Jos totta puhutaan, mä tykkään siitä ehkä jopa enemmän kuin siitä aluperäisestä versiosta... Kunnon syy ei oo ikinä kuulunu mun suokkeihin, no, nyt se pomppas heti parikytä pykälää ylöspäin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
| jii |
Lähetetty: 26.08.10 21:09 |
|
|
Puoliammattilainen
|
Ää, missä se on kuulytavissa, mäkin haluun jo kuulla sen!!! Ja haluun jo nähdä ne musavideot ja Tavastian pätkät ja olis jo lokakuu... |
|
|
| Takaisin alkuun |
|
| suvi-tuulia |
Lähetetty: 26.08.10 21:12 |
|
|
Foorumiaddikti
|
jii kirjoitti: Ää, missä se on kuulytavissa, mäkin haluun jo kuulla sen!!! Ja haluun jo nähdä ne musavideot ja Tavastian pätkät ja olis jo lokakuu...:) täältä löytyy! :-)
ps. on muute mahottoman nätti kuva
 |
Viimeinen muokkaaja, suvi-tuulia pvm 26.08.10 21:13, muokattu 1 kertaa _________________ rakkaus ei lopu siihen kun aika jättää,
|
| Takaisin alkuun |
|
| jii |
Lähetetty: 26.08.10 21:12 |
|
|
Puoliammattilainen
|
|
| Takaisin alkuun |